Blog jubilado de Paco Ros

Fue bonito mientras duró

Vacacions, cotxe i formentor

Posted by Paco Ros en 27 \27\UTC julio \27\UTC 2007

He passat aquestes dues darreres setmanes de vacacions.

Han estat curioses perquè feia bastant de temps que no tenia absolutament cap ocupació durant dues setmanes… i com que som una mica fava, m’he ficat a fer reforma per casa… amb la qual cosa, descansar, el que se diu descansar, tampoc he descansat massa :-)

Però en aquesta vida hi ha temps per tot. Després del darrer post fa un parell de mesos, provar i rumiar molt, vaig decidir comprar un dels cotxes que estava mirant. Per si teniu curiositat és el primer de la llista que publicava al meu darrer post.

I ahir dijous, aprofitant que un amic té el títol de patró, vàrem llogar una barca i ferem una volta per Formentor. Ja sabeu que som una espardenya tirant fotos, però m’en vaig endur la càmera i en vaig tirar un parell. N’hi ha algunes (com la del mollet) que m’agraden molt.

Les vos deix dedicades a tots aquells que em llegiu i que em deleitau a mí amb les fostres fotos ;-)

Una respuesta to “Vacacions, cotxe i formentor”

  1. guillem said

    És xulo el cotxe :-P~

    I jo per allà hi he pescat de vegades ;-)

Responder

 
