Blog jubilado de Paco Ros

Fue bonito mientras duró

Bloglines

Posted by Paco Ros en 8 \08\UTC junio \08\UTC 2005

Ja vos vaig comentar fa una temporada que no puc viure sense els meus feeds.

Deixant de banda que no he aconseguit trobar l’agregador RSS ideal (he provat Sage, Leferea i Akregator) tenia el típic problema de que si llegia els meus feeds a una altra banda que no fos l’ordinador de ca meva, no podia dur un control sobre el que havia llegit i el que no.

Així que m’he posat a cercar un agregador via web. Ha estat fàcil amb l’ajuda de Google. Primer he provat un parell de plugins per WordPress, però sembla que estan més orientats a convertir WordPress en un Planet que a servir de lectors pel dia a dia.

I he acabat a Bloglines. Així, a més a més, puc compartir amb tots vosaltres els meus feeds. Els podeu trobar aquí. M’agrada molt l’opció de veure els relacionats. És curiós que aquest bloc estigui relacionat amb Kinari.net o Microsiervos. No sé quina lògica deuen seguir, però, de moment, aquesta utilitat de blocs relacionats, m’ha servit per trobar-ne un parell que no coneixia (o si, però no els hi feia cas) i subscriure’m.

Per rematar la feina, he afegit LiveLines. Una extensió per Firefox que em permet triar a on vull afegir un feed quan faig click a la icona de baix a la dreta i he provat de compilar compilat i empaquetat per Debian el kblticker, una aplicacioneta que indica si hi ha noves entrades disponebles a les meves fonts dirèctament a l’escriptori KDE.

Això és tot per avui :-) vaig a actualitzar la secció d’extensions per Firefox.

2 comentarios to “Bloglines”

  1. GUiLTY said

    Hola Paco, tinc el mateix problema que tu, ja que llegeixo els blogs desde casa amb leferea sota ubuntu, al portatil amb newsfire sota OSX i a la feina thunderbird sota güindous, i tinc el classic problema de sincronització.

    A part de les solucions online com bloglines, coneixes alguna altra solució que hem permeti llegir els rss previament descarregats en mode offline?

    Salutacions.

  2. Paco said

    Tens Sage per Firefox que amb l’extensó per emmagatzemar bookmarks remotament (mira aquesta entrada) et conserva els llegits i no llegits.

    De totes maneres estic encantat amb bloglines :-)

Responder

 
